Världen är liten

Idag var jag på sjöfruskolan där jag höll i en uppvärmning och visade en ju-jutsu teknik för min lillebrors klass. Lagomt förvånad blev jag när ett av mina knattebarn tittar ut från omklädningsrummet. Tror vi var lika förvånade båda två :) Tänka sig vad världen är liten!
Jag lät dom leka kramkull, indianbrottning och testa på försök till kravattgrepp, frigöring (kinahatten). De var duktiga, mycket intresserade, väldigt busiga men också söta :)
Många sade att dom skulle börja träna ju-jutsu ;) Super!
Hade dock inga lappar att dela ut eller något, får hoppas att de kommer ihåg att det hette Umeå Budoklubb...
Gammal bild från höstlovet förra året, då denna affisch satt utanför sjöfruskolan :)
// Emmaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0