nybörjarknatte

Idag var det första passet för mina och Sannas nybörjarknattar! MEN så klart vaknade jag upp med 38 graders feber, så jag kunde inte vara där :( Men hoppas dom var duktiga :) Får träffa dom nästa söndag iaf :)
har sett två filmer idag:
En av mina favoritfilmer, har sett den flera gånger. Den är så söt och fin :)
Handlar om en kille från slummen som svarar rätt på alla frågor i "Vem vill bli en millionär?". Innan sista frågan blir han tagen av polisen och misshandlad för att berätta hur han fuskade till sig svaren så han måste berätta typ hela sin livshistoria för att visa att han kunde svaren på riktigt.
fin film<3
den andra filmen var denna:
Jag och min syrra såg den när den gick på tv en gång men lyckades aldrig se klart den, så jag gjorde det idag.
Den handlar om en lärare som tar sig an en riktigt stökig klass, en klass som avverkat 6 lärare på en termin. Han försöker ändra dem för att de ska få höga betyg, något som är svårt men inte omöjligt.
Cool historia, coooool lärare som har supersmarta metoder för att få eleverna att lyssna. Han skriver till exempel en rap om USAs alla presidenter.
Låter som en tråkig film men den är intressant.
Här kommer lite film från terminens första brunträning!:
nu kanske man borde sova snart!
// Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0