instruera och bli instruerad

Idag slutade jag tidigt så jag gick till mammas jobb och kollade ett mail och drack varmchoklad. sen gick jag till UBK och gjorde lite läxa som ska vara klart på fredag


Sen kom Emma och då åt vi middag,
och sen åt vi godis...





Jag var där för att jag skulle hjälpa henne med hennes pass eftersom Malin är ute på en ö och kan inte ta sig hem bara för en träning. Så det är klart att jag hoppar in och hjälper till.
Så när klockan var 17.50 starade vi träningen som var i en timma och allt gick bra tycker i alla fall jag. Direkt efter den träningen så var det träning för mig igen, det var riktigt kul, jag tycker att jag och Sanna var duktiga
, jag tycker attjag var där för att jag skulle hjälpa henne med hennes pass eftersom Malin är ute på en ö och kan inte ta sig hem bara för en träning. Så det är klart att jag hoppar in och hjälper till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0