Ida och Emma är duktiga!

Idag på skolan fick vi våra elevkort och våra skåp! nu slipper vi bära runt alla saker, SKÖN!
Men vi har inte fått våra datorer än så vi fick sluita tidigare, då gick jag med nårga från klassen på stan och letade häftstift som jag skulle ha senare.

När klockan var typ 3 for jag till UBK och blev intervjuad om ju-jutsu, kul kul :)

Efter intervjun kom Emma dit och vi gick runt på stan och satte upp affischer med häftstiften jag hade köpt tidigare.

Sen åt vi middag på UBK och sen började vi gå till mig, där vi bara häntade lite grejer för att kunna fara till badhuset.

på badhudet gick vim först till gymet och lekte lite där och sprang lite, sen gick vi och bytte om till bad kläder och då simmade vi 1 km var!
Vi är duktiga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0