ude osae träning

Idag var jag och Ida på UBK redan 11(Ida skulle vara med och träna knatte nybörjare och jag följde med) Runt 2 kom Emma och sanna och vi gjorde lite saker innan min och Emmas mon träning började (Tror Sanna ska skriva om det senare) Sen kl 4 så började vår träning. Vi körde nästan ett helt pass med olika varianter på Ude osae först körde vi den i grundform, sen från grepp i håret framifrån och sist körde vi kuzure udeosae(En teknik från grön mon om jag minns rätt) Barnen tyckte att Ude osae var en ganska jobbig teknik vilket jag förstår eftersom det är ganska mycket man måste tänka på i den tekniken. Sen avslutade vi passet med lite kudd fys och marsianerna.  Har lite svårt att förstå varför vårt grupp tycker fys är roligt men om de tycker de är kul så ska de få köra det, jag och Emma har massa olika fys-övningar på lager. :P


En bild som blev tagen för ganska länge sedan^^(Har lekt lite med den i photoshop)


have fun!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0