Loggan är nu äntligen klar!!! :D


När vi började med bloggen hade vi planer på att göra en logga till den. Vi hade flera olika ideér men tillslut kom vi fram till att bilden skulle bestå av fem olika delar en del som representerade Sanna, en Emma, en Ida, en mig(Malin) och en del som representerade oss alla.


Så här såg bilden ut när den blev klar! Och här komm er en liten förklaring vem som är vad:

Sanna:kronan(Eftersom hon är en prinsessa)
Emma: trollstaven(hon gillar magi)
Ida: skor(Hon hade ett önskemål att jag skulle rita ett speciellt par klackeskor, tyvärr är jag inte så bra på att rita av saker)
Malin(jag): Halsbandet(eftersom jag gillar att skapa egna)
Gin och det rosa bältet fick representera oss alla.


Vi måste tacka Idas syster Linnéa som har hjälpt oss med bloggen  hon har arbetat riktigt hårt med den och vi är riktigt tacksamma över det. :)

Det har varit en SJUKT rolig helg!! jag hoppas det blir en lika rolig helg snart igen!! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0