ju-jutsu dag

Hej, idag for jag till ubk på morgonen så jag var där vi halv 10. Jag mötte Sanna och Malin där och vi började planera passet vi skulle ha för Haga som skulle komma dit vid 10.
Passet gick jättebra, de var en aning högljudda, men det var 23 stycken barn, det var roligt! :D
Sen gick jag och Sanna till Dragonskolan. Malin åkte tillbaka till sin skola. Där mötte vi Ida och Sanna överlämnade mig till Ida och vi gick till Idas idrottslektion. jag satt mest och tittade på, men var med på en lek.
... visste inte vad jag skulle ta kort på så tog kort på konstgräsplanen...
Sen hämtade vi våra saker ur Idas skåp
som är rosa och jättecoolt :P
och åkte till mig och åt mackor innan vi åkte till Tomtebogård och visade ju-jutsu för en massa 6-7 åringar, det var roligt, för barnen verkade tycka det var jätteroligt ^^ Glömde ta kort där dock, men jaja.
Sen skjutsade Ida hem mig på moppen och nu ska jag äta middag!
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0