INGET VARMVATTEN!!!

Nu har jag kommit hem från barn träningen och upptäkt att de tydligen har stängt av vårt varmvatten de ska visst laga något  IGEN. Jag skulle ha duschat på jujutsun... Idag körde vi bara ne waza med barnen vi lärde de olika trix och fasthållningar. Vi avslutade sedan passet med caramelldansen de tyckte faktiskt att det var ganska roligt fast de sa att det också var jobbigt :P

På slutet frågade vi hur många som skulle delta i ne waza cupen och nästan alla räckte upp handen!!! :D

något som var synd var att efter passet så ville alla köpa dräkt men tyvärr så fanns det inte dräkter till alla. Man blir så ledsen när man ser så besvikna de blir :(

Den här låten är ett fint minne från ett jujutsu läger jag var på när jag var liten, jag minns att gruppledarna brukade spela den av någon anledning ;)

Nu ska jag gå och se om jag har modet att duscha i kallvatten(annars tar jag det imorgon istället) ;P

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0