Trött!!!

Min dag började inte precis bra, kedjan på min cykel hoppade (min vanliga tur) och naturligtvis så var det ingen hemma som kunde hjälpa mig fixa det så när jag skulle ner till dojon senare fick jag ta mammas cykel (inte jätte lätt att cykla med någon annans cykel). Sen är man ju ganska sliten efter gårdagen så både jag och Ida såg ut som om vi skulle somna när vi steg ut på mattan, orangemongruppen var i ungefär samma sinnes ställning. Vi hann i alla fall köra tre nya tekniker  och så ängnade vi nästan en kvart åt att svara på frågor i slutet. Nu ska jag lägga mig och sova så man orkar upp i morrn, god natt.
.
Inget med något att göra men tycker bilden är fin (tagen i sommras när vi alla fyra sprang omkring i crocs hela tiden).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0