Jag igen

Ja jag har tråkigt så jag tänkte berätta om min och Idas alternativa karriär inom reklam branchen, vi har nämligen talang för det. Ni får kolla bilderna och avgöra själva, men om allt annat går fel så kan vi ha det som reserv plan.
.
Först Ida. Visst skulle hon kunna sälja böckerna, saknas bara en klachig text längst ner. Om någon undrar så är det ett sadelskydd som Ida har på huvudet. Bliden är tagen alldeles innan skolan började och jag har sagt att jag ska lägga ut bilden jätttte länge nu, så nu har jag ängtligen gjort det.
.
Sen var det jag. Erkänn att ni vill köpa stjärnfrukt nu! bilden är tagen i helgen när vi lagade mat, vi hade sjärnfrukt på glasen till fördrinken.

Får se om det blir några fler inlägg från mig idag eller inte

//Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0