I'm a little yellow fish...

... no I am not :P
Jag vet inte om någon av de andra ska blogga om helgen men jag skriver lite nu iallafall ^^ Vi sov hos Sanna i Henner garage natten till idag ^^ Det var skoj, vi spelade in det sista till vår film, tog på oss konstiga kläder, åt Sannas mammas jättegoda mat och skrattade jättemycket.
Såhär gör man när man glömmer att ta med sig en tandborste
gött...?
När Sanna och Ida lämnade oss ensamma blev det firmafest eller något.... x)
Idag var det Ne Waza cup, det var jätteroligt :D Det var många barn där, hoppas de hade kul också :)
jättesuddiga Malin och Sanna dansar vals
Malin gjorde en fläta på Ida, den stod typ rakt ut... ännu en suddig bild
jätteintressanta bilder, jag vet. Tog inte kort nåt på ne waza barnen. det fick någon annan göra ;)
Sen gick jag tidigare för att gå på bio med syrran och en kompis. Vi såg Toy Story 3 <3
Och sen åkte jag och syrran hem och såg på Amelie :)
// Emma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0