Hejsan svejsna!!

För några dagar sedan var jag och ida på ett möte med vår "coach" som ska hjälpa oss med vårt arbtete under kulturlovet(vi har fått pengar för att ordna ett dropp in jujutsu läger för barn)  Hon bad oss komma till böleängs fritidsgård och Ida träffades på min mammas jobb där vi tog bilen för att åka dit. Vi läste fel på kartan som inte fungerade några gånger så vi cirkulerade runt på teg tills vi fick syn på en enorm volvobyggnad, då visste vi att vi var nära. Vi parkerade på Ica fyrklövern sedan gick vi till fritidsgården som låg på andra gatan.
Mötet var inte så jätte roligt vi kom fram till ungefär samma saker som förra gången men det blev roligt sen. När mötet var över gick jag och Ida på Ica och handlade lite godis sen satt vi och åt det i bilen.

dsc01253
Medans vi åt godis lekte vi lite med min kamera...blev inte så bra bilder då vi inte lyckades hålla den stilla XP





Den här bilden har inte med vår eftermiddag på böleäng att göra(det är en bild som föreställer mitt projektarbete)


Natti natti

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0