Gradering till brun mon

I söndags hade vi barn träning, Emma var på filminspelning så det var bara jag och Peter där. Vi körde igenom teknikerna i renraku wazan och vi körde igenom flera fall, framåt fall, bakåtfall och bakåttfall med avslag. Sedan avslutade med Idas fys. Tyvärr så var de lite för många där så de kunde inte springa emellan tjockmattorna....de gick hela vägen, nästa gång tror jag vi kör över hela mattan.
Träningen gick bra och jag hoppas barnen hade roligt. ^^

Tänkte jag skulle göra som de andra och lägga upp bilder från mon ;P

Här är några bilder från vår gradering till brunt mon.

Ida syns i vänster hörn på båda bilderna :) hittade några bilder där man kunde se hela Sanna och Ida
men jag lägger inte upp dem idag :P

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0