Döda laxen...

Igår var det träning för mig och Emma.Innan träningen träffade vi Ida och Sanna och Ida visade en hemlighet ;P det tog lite tid så Sedan fick vi snabba oss att byta om för att inte komma sent. Det var en ganska kul träning som bestod mest av ne waza. Vi fick lite problem med vissa tekniker men det löste sig för det mesta. Vi körde tekniker som döda laxen och gungstolen extreme, Själv tyckte jag att jag och Emma var ganska duktiga på dessa två(speciellt döda laxen(vet inte vad den heter egentligen)) Jag  hade trott att jag skulle få träningsvärk idag men än så länge så känner jag inte av något...Hahahahahaha... Nu ska jag njuta av min ledighet...Nihihihi...



//M

Kommentarer
Postat av: jem

"Döda laxen"??? Vart tränade ni??? Jag såg ingen fisk

2010-10-08 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0