promenad

I tisdags gick jag och Emma på promenad, vi gick ganska länge,

sen kom vi på att vi kunde kolla på sjukhuset om det var nåot allvarligt fel på min näsa. Jag och Emma har inte varit på sjukhuset på kvällen, vi blir ju egentligen inte skadade. Vi gick LITE fel coh så men Hittade till slut till akuten, men vi kom typ från fel håll så allt blev lite fel vänt. Vi satt och väntade där i vänt rummet i typ en timma och sen fick jag komma in till ett annat rum och vänta typ en timma till.

Men dom kunde inte kolla något med mig när jag var dår så jag skulle komma tillbaka till öron näs och hals nånting senare någon annan dag.
Jag gick dit i dag, fick inte vänta speciellt länge max 10 min. och fick inte någon mer hjälp då heller.fick bara en ny tid i morgon kl 10. Jag får inte äta eller något innan, jag är typ rädd. men  det kommer säkert inte vara något fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0