Norrlands lägret

I kväll börjar Norrlands lägret, ska blir jätte kul. I går så hade vi en träff angående hur barnlägret ska fungera men mest om hur hallowen festen kommer bli. Vi hade mötet efter min och Idas träning och eftersom Jan-Erik och Alexander var sjuka så hade vi gul gruppen också, vi hade 8 barn, 4 från orang och 4 från gul. Träningen gick bra vi körde alla renraku waza upp till grön mon, de var jätte duktiga särskillt eftersom att alla inte kört alla teknikerna. När mötet var avslutat så för jag hem för att packa, blev nästan klar. Nu är jag nog nästan helt klar, känns som jag glömt något men det lär ju vissa sig och i värsta fall så får jag väl be min bror ta med sig det jag glömt på lördag.

Nu ska jag gå och äta lunch och förbereda några mackor jag kan ha till middag i kväll.
.
Bilden är på Idas kompisar, jag och Malin var ute och gick för några veckor sen så vi passade på att besöka ankorna. (Inte föe att bilden har något med något att göra, men ändå)
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0