Lek med photoshop 2

Hejsan!

Jag har hålltimma och det är så tråååkigt...  jag har åter igen lekt med några bilder i photoshop.Det här blev resultaten:


En bild på london(Den var med i provet i dreamweaver) jag har lagt till texten ;D


Detta var från början en bild på orangea rosor, tyvärr så  känner jag mig inte så färgglad idag så
den blev svart vit... :)


Syns tyvärr inte riktigt var det står, men jag tror ni kan gissa er till texten XD


Detta är det jag har gjort idag...lunchen öppnar inte föränn om en halvtimma... sen är det typ en timmas håll efter lunchen som är mer än en timma lång... sedan avslutas dagen med fysik... av någon annledning ute blir alla mina lektioner idag utom fysiken(Och kemin men den var jätte kort idag)... hmmm...


Adjö!!! :D


//Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0