kata

Jag tror att jag egentligen inte får köra kata.. förra veckan när vi körde det, vred jag nacken på något konstigt sätt så kunde inte träna mer den gången.
igår körde vi kata och det blev lite tokigt, han jag tränade med hoppade över en teknik och jag var liksom beredd på att den attacken som han hoppade över skulle komma, men han gjorde nästa, så jag duckade ner i en knästöt...
nu är min näsa lite svullen jag gör ont om man tar i den, men det är lugnt.
Det har ju nästan alltid varit så att Sanna och Malin som är skadade( inte för att jag är speciellt skadad nu) så nu kanske det ska börja bli min och Emmas tur :P
Här har vi en bild från när sanna hade nåt problem med foten(?) hon har ialla fall något på den


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får nog ta det lite lugnt med katan den låter ju livsfarlig för dig, två skador på bara några veckor... Ajaj xP

2010-11-09 @ 13:15:27
Postat av: Sanna

Jag har problem med knäna på den bilden, jätte logiskt med ett fot skydd men det skulle tydligen hjälpa...

2010-11-09 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0