Grönt är en fin färg...

Hejsan!!!

Igår beställde jag min studentmössa. Den blev sjukt dyr!! Jag fattar inte hur de kan ta 500 kr för en mössa man ska ha en dag och då beställde jag den nästan utan tillägg. Men det får bli bra ialla fall. Den mystiska blomman i mitten fick man bestämma färg på, min blev grön för det är färgen för naturvetenskap. Jag har även hittat studentmössan för ida. Den såg ut som en vanlig studentmössa bortsätt från att fodret var rosa, i mitten av blomman satt det en rosa sten och runt mössan gick det ett tunt rosa band, den skulle säkert bli jätte fin på henne^^

Har även idag försökt strukturera allt som behövs inför barnens gradering, det går inte så bra och jag börjar bli jätte nervös och stressad. Jag önskar att de kunde snabba sig med att lämna i ansökan om monpassen vi gav ut dem för flera veckor men inte ens hälften verkar ha lämnat in dem... Nästa termin ska jag ta alla föräldrars mail och nummer så jag kan ge dem all information personligen, för jag börjar tro att våra papper vi ger ut inte kommer fram på ett korrekt sätt.


Snart är det jul!!! :D :D

Jaja det ordnar sig säkert på ett eller annat sätt...

//Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0