Fyyysiiiik!!!

Hejsan!

Idag är jag hemma pga att jag är sjuk... sitter och räknar fysik samtidigt som jag lyssnar på musik :)
Imorgon har jag webbdeisgn prov så jag hoppas att jag är frisk då. Egentligen har vi inte webbdesign prov föränn på tisdag men jag måste göra provet en halv vecka före alla andra för jag har tid på röntgen då. Ska äntligen få fara och kolla mitt knä! :D

På Söndag har vit mon provgradering!!!! Jag börjar bli lite nervös som tränare... jag hoppas att alla kommer!!! :)


Jag och Ida hittade gigantiska morötter för några veckor sedan! dessa skulle vi ha behövt i vår film xD


Nu ska jag återvända till fysikens värld fylld med gitter, induktion, poler och fission(Tänk så häftig man skulle kunna göra fysiken om man bara ville, Jag ska någon gång i framtiden skriva en spännande fysik bok!!!! ;P)

Bye bye!!!

//Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0