Första

Idag var det första dagen av mitt och Malins prova på grej. som hon sa tidigare var det bara 6 barn, vi hade hoppats på några fler, men vi hade kul ändå
Vi tog en del bilder när vi bara flumade efter passen

Malin Robin och Erik :) Pojkarna är så duktiga som hjälper oss

Jag bara hoppar omkring och Robin står på händer


Erik tänkte döda mig med sin pinne
 
Sen vill Malin vara cool och visa hur galet vig hon är
Efter vi hade lekt klart  gick vi på stan ett tag sen for jag och Malin hem till henne

Barnen blev sura på mig så dom slog ut en tand

Sen blev Malin lite fundersam

Och hon kom fram till att det skulle se bätte om vi slåg ut några tänder till
Det här blev resultatet

Malin skulle också försöka smsa men jag hade bytt så att hennes mobil var på T9 och det gillade hon inte


Sen skissade vi på hur jag skulle se ut på halloweenfesten och det blit något åt det här hållet:

Jaa, jag ska har 78 ben, det är det som är häftigt

Imorgon hoppas vi på att det kommer komma fler på testa på!

Kommentarer
Postat av: erik

Det är i rent självförsvar, hon håller ju en kamera riktad mot mig =P

2010-11-02 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0