film från förberedelserna

Malin visste inte hur man skulle fota med min kamera så det blev en liten film i stället.
Vi blandade blod, men det var så varmt så plastkniven som vi blandade med smälte

jag och Emma skulle frosta av frysen och vi använde oss av olika metoder, den här funkade inte så bra

vi behövde vila lite så vi testade lite nya saker, vi lyckades nästan

sen skulle vi testa igen och det slutade inte så bra...

Bilder tänkte jag lägga upp senare, hade bara framme kameran på första dagen så har bara bilder och filmer från förberedelserna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ida dödade min höft, kunde inte träna något under lördagen, får väl skylla mig själv som gick med på det...

2010-11-08 @ 12:10:31
Postat av: Jonas

Stackars Sanna...



Men du har väll hört talesättet "Är huvudet dumt får kroppen lida" :)

2010-11-08 @ 13:23:13
Postat av: Sanna

Inge snällt Jonas

2010-11-08 @ 17:40:44
Postat av: Malin

Du får se till att ni inte leker nå våldsamma lekar under nästa läger :)

2010-11-08 @ 19:10:58
Postat av: Anonym

Du får se till att ni inte leker nå våldsamma lekar under nästa läger :)

2010-11-08 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0