Barnträning!

Efter skolan gick jag direkt till dojon och väntade på Ida. När hon kom dit fortsatte vi med en grej som ni kanske får se snart ;)
Sen kom Peter men han försvann snabbt. Barnträningen började. Peter kom inte. Jag fick ställa upp med barnen själv, för Malin är sjuk idag. Så jag började passet och sen fick Ida snabbt byta om och hjälpa mig. Barnen var duktiga :)
Sen kom Peter tillbaka :P Då ställde vi upp barnen i storleksordning och så fick de sätta sig en och en på Peters rygg när han gjorde armhävningar. Det var roligt, heheh xP Så går det om man kommer sent........ ;) Tror barnen tyckte det var lite roligt i alla fall :P
Sen hade Sanna och Ida träning.
De gjorde någon uppvärmningsövning :P
Så där såg det ut ^^
Hejdååååå
// Em :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0