bara lite kvar

packar för fullt nu, nu har jag bara kläder kvar, och det brukar ju bli det mesta, emn eftersom att jag har packat 3  väskor nu så kan det ju inte så mycket mer, jag sak ha med mig en asstor påse och så ska min sovsäck som är lika stor som en väska med också, så kan jag inte packa så mycket kläder...

Jag har ganska tur för jag ska få skjuts till UBK strax, fast innan det ska jag hinna göra min lunch middag och frukost, och måste packa klart.
jag hinner säkert
Jag tror att det här lägret kommer äga!!! :):):)
 om jag hade haft en bild på min pckning hade jag lagt ut den, men har inte det just nu och orkar inte fota. men massor bilder kommer efter helgen, förhoppningsvis filmer också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0