Snart 2011 (riktigt konstigt att skriva 2011)

Tänk att snart är det här året slut, känns som att det nyss var nyårsafton 2009. Året har gått riktigt fort jag har inte riktigt hängt med känns det som. Har hänt så mycket under det här året t.ex. vi blev tjejkvartetten, vi gjorde vår egen film, vi startade bloggen (trodde aldrig att jag skulle blogga^^), småpojkarna "bildades" och tillsammans blev vi ungdomsligan.
Här är bilder på några saker vi gjorde under året:

.
Ida sydde jätte fina mössor åt oss
.
Vi var i Idas stuga och spelade in film

.
Vi bjöd våra familjer på filmpremier med middag
.
Vi insåg att vi har en förkärlek för att ha med våra händer på alla bilder vi tar^^
.
Det var Norrlandsläger med barndel som vi hjälpte till på
.
Vi anordnade festen gör barnen på Norrlnadslägret och klädde ut oss^^
.
Vi for runt till skolor och gjorde reklam för Umeåbudoklubb
.
Vi var på great easten och åt (fick det av umeåbudoklubb för att vi varit så duktiga under Norrlandslägret^^) det var första gången småpojkarna var med oss, småpojkarna var då bara Erik, Peter och Robin
.
Vi hade julbak och pyssel, sen blev det skrana och Harry potter maraton med småpojkarna, det blv första gången för de två nya småpojkarna Victor och Alexander
.
Vi introduserade carameldansen för våra grupper.
.
Vi var i glashuset nere på stan och vissade upp oss (detta är den enda bilden därifrån och den har jag suttit och hållt på:P)
.
Vi anordnade en julfest för barnen med hjälp av småpojkarna, det var barn överallt och nästan alla bilder är på småpojkarna är när det klänger en massa barn på dem^^

Sen hände det en massa andra roliga saker som jag inte kommer på nu, kan bara hoppas att nästa år blir lika roligt. Gott nytt år allesammans

//Sassa


Kommentarer
Postat av: Em

Haha jag visste inte att det fanns en bild från glashuset :P GOTT NYTT ÅR! <3

2010-12-31 @ 16:51:01
Postat av: Sassa

Jag insåg att jag hade en bild därifrån idag när jag gick igenom bilderna från hela året

2010-12-31 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0