Lite bilder från helgen :)

Här kommer lite bilder från helgen :P Fler kommer senare ^^
Vi sprang runt och fotade som galningar. Här fotar Malin mig, medan Sanna fotar mig och Malin och Ida, som inte syns, men hon står och fotar mig och Malin och Sanna.
Dans som alltid!
Pepparkakor!
Jaa det blev några brända.... men många bra också :)
Ungdomsligan i pepparkaksform!
Uppifrån och ned: Victor, Alexander, Erik, Robin, Peter, Malin, Jag, Ida och Sanna :)
Ida fick sig ett guldhjärta på kinden :)
Vi julpysslade ihop en fin skylt som nu hänger inne på UBK :P
Sen åkte vi skrana i snön och åt pizza, men då hade jag inte kameran. Sen blev det filmkväll! Här ser vi första filmen, och Ida fick ett utbrott när Robin inte ville starta svensk text... :P
Ida och Victor tycker att Peter ska äta sin pepparkaka.
// Emma :)

Kommentarer
Postat av: victor

peter åt aldrig upp sin pepparkaka... bara ett ben lyckades vi tvinga in i han :p

2010-12-07 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0