Ida

Igår hade jag körkortsteori så jag kunde inte vara med på träningen:( men jag kom de sista 20 minuterna och tittade på träningen. Jag kom lagom till avslutet, här är lite bilder på hur det såg ut.
.
Ida bär victor...
.
Victor bär Ida...
.
Ida och Victor faller, Victor skadade foten.
.
Sen fick de slås lite
.
Andreas och Sergio lekte ringvakter ocg såg till så att ringen förblev en ring, såg väldigt roligt ut och jag vet inte om de lyckades riktigt bra...
.
Jag tror de han med tre varv sen tog Andreas och Sergio chansen att slå lite på sina elever...

De såg ut att vara riktigt trötta efteråt

//Sassa


Kommentarer
Postat av: victor

ni bloggar om det här men ni nämner inte ens att mina tår blev vita förra träningen... det var ju mycket coolare. synd att det inte finns några bilder på det...

2010-12-02 @ 12:52:54
Postat av: Lia

Hur tusan lyckades du få vita tår!!!!! :O

2010-12-02 @ 13:13:12
Postat av: victor

lejon... tappade blodcirkulationen i tre av mina vänstra tår efter att ha kört fight med lejon. sen hade jag vita tår i typ 10 min :D och innan dom blev normala så blev dom först grönaktiga sen likgrå riktigt trevligt...

2010-12-02 @ 13:21:08
Postat av: Ida

och du skriver inte att dom slog för löst?!?!?!?!?

2010-12-02 @ 14:23:36
URL: http://idapuh.blogg.se/
Postat av: LiA

Ehehe... vita, gröna, likgrå... Det låter inte riktigt jätte bra :]

2010-12-02 @ 14:27:51
Postat av: victor

de e inte så farligt spräckte typ bara 2 blodådror... eller nåt :p och ja alla slog för löst särskilt Ida!!!!!!!!!!!

2010-12-02 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0