Gott nytt år!! (Om ca 11 timmar)

Nu har vi haft bloggen i ca ett halvår och det har varit jätte kul!!!
Det hade inte blivit ett så roligt år om vi inte hade lyckats hitta varandra igen efter splitringen av vår grupp under övergången till vuxen.

Tänkte lägga upp några bilder från förr (tyvärr så hittade jag bara bilder från de högre mon graderna)

Detta var under vår gradering till brunt mon.


hmm... undrar vilken teknik vi gör ;P


Fina garder XD


hihihi...






Avslutet...(sanna ser så liten och söt ut ;P)

Men det kommer mera!! :D


Några bilder från vår gradering till blått :)






Jay jag klarade det!! :D


Emma klarade det också!!! :D


Vår tränings grupp(några saknas på bilden ser jag)


Första övernattningen vi hade :)


Bråk om vem som ska vara i bildens centrum :D


vad gör Emma ;P (nu minns jag vi firade emmas och sannas födelsedag så hon äter sitt godis XD)









(alla fyra på årets gradering)

Det var allt för den här gången!!

Gott nytt år på er allihopa!!! :D





//Mvh Lia

Kommentarer
Postat av: emma

Aah läskiga hemska bilder! Ojojojojoj...

2010-12-31 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0