2010

året är snart slut.... och i år har jag lärt mig massa saker :)
Jag har lärt mig...
... att man ryms 4 pers i ett provrum hos Gina Tricot
... att det tar 1 timme och 8 minuter att gå till Tomtebo från Berghem
... att hitta till akuten på sjukhuset
... att man måste hålla koll på pepparkakorna när de är i ugnen, annar blir de brända
... att Cedric är läskig
... att det tar 14 timmar och 27 minuter att se 6 Harry Potter-filmer
... att norrlandslägret är supersupersuperkul!
... att Harry Potter på norska är jätteroligt
... att popcorn med jordnötssmör är gott
... att man ser väldigt töntig ut om man knyter ihop sin toppluva med 3 andra, fast det gör inget
... att man ryms fyra stycken i samma säng i Idas stuga
... att det kan vara väldigt roligt att leka med en sönderklippt stressboll
Om det är någon av de andra som har något mer att lägga till på denna lista så gör det :D
Nu ska jag äta, GOTT NYTT ÅR (i förskott men i alla fall!)
// Hon-som-inte-får-nämnas-vid-namn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0