kalaskul träningssöndag

Idag for jag till umeåbudoklubb en gång redan vid 11 då kollade jag på nån mina kusiner skulle testa på ju-jutsu- jag tror att dom tyckte det var riktigt kul!
Jag störde Jan-Erik lite, man hörde varje gång han skulle säga något om sina hjälpisar höll han nästan alltid att säga Ida istället för deras namn, och det som är extra kul är att en av don är hans dotter!
När jag hade kollat på båda mina kusiners träningar för jag och köpte grädda och sen hem och så var det kalas, fika och tårta.
jag for tillbaka till klubben vid halv 5, jag och sanna hade bestämmt att vi skulle träffas en halvtimma innan träningen för att planera. men hon var inte där när jag kom dit, men jag gick och börja fundera på vad vi skulle göra på träningen och så. När det bara var 10 minuter kvar tills träningen skulle börja funderade jag var hon hade tagit vägen, så jag ringde och vi sa typ såhär on jag inte minns helt fel.
"Hej"
"Hej, är du på väg?"
"På väg?"
"Ja, träningen börjar om typ 10 minuter"
"Va?"
"Ja, den börjar fem"
"VA?!? F*N" och sen frågade hon hennes mamma om skjuss och så

men jag tycker det var lite kul, för hon brukar typ alltid vara i tid

annars tycker jag att träningen gick riktigt bra och efter träningen planerade jag och sanna typ hur terminen skulle se ut, iallafall nästan hela.

När jag kom hem var kalaset inte riktigt slut en kusin och mormor och marfar var kvar och hade ätit(sushi sallad) middag hos oss.  det var lite speciellt med den här kusinen för han hade vi inte träffat på typ 5 år så lite extra kul var det :)

imorgon är det träning igen och jag och Sanna ska till en till skola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0