gymnasiet och cykelturer

Idag var Första dagen på gymnasiet för mig (Ida). dom andra börjar inte förän på onsdag. Så ida skulle dom fara runt till olika skolor och sätta upp affischer om ju-jutsu. Som tur var slutade jag tidigt så dom hann bara fara till två skolor innan jag slutade så jag kunde följa med dom och sätta upp affisher. Vi cyklade runt i hela stan i regnet, till slut for vi till min mormor och torkade oss lite och så bjöds det på bullar där. och sedan forsatte vi vårat cyklande runt på skolor.
Vi har fortfarande några skolor kvar, men dom andra är ju lediga imorgon också så då har dom något att göra då också.

Ikväll har egentligen alla 4 träning men vi ska fara på en skola och köra lite ju-jutsu men barn och föräldrar,så Malin och Emma kommer missa sin första träning på terminen, jag och Sanna kanske hinner till vår träning :)


en bild som togs för många månades sen när vi hade "spa" hos mig, och på dagarna tränade vi inför en tävling som skulle varit i maj

En uppdatering kommer nog ikväll om hur det gick på skolan.

/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0